TAIP MOKO!!!
     Vaikai žaisdami stebi, bando, aiškinasi, pažįsta pasaulį pojūčiais, eksperimentuoja su daiktais, tyrinėja, turtina kalbą, lavina klausą, jaučia poreikį veikti/žaisti šalia kitų, įsitraukia į grupinius žaidimus.
    „Drugelių“ grupės vaikučiai žaidžia ir mokosi.
     Norime pasigirti labai puikiu kolektyviniu darbu „Pelytės atsargų sandėliukas žiemai“.
     Kiekvienas vaikas padarė po maišelį su grūdais ar sėklytėmis, (ačiū mamytėms už sėklas ir grūdus), tada sutvirtinome sandėliuko lentynas (ledų pagaliukais), piešėme pelytes, „sukalėme“ duris, kopėtėles, išklojome grindis šiaudais ir rezultatas gavosi nuostabus.
     Taip vaikai mokėsi grūdų, sėklų pavadinimus.
     Orientacinis žaidimas/mankšta „Duonutės kelias – kiekvieną rytą! Jau beveik visi mažieji moka nusakyti duonutės kelią nuo grūdo sėjimo iki pyrago kepimo.
     Orientaciniai, kolektyviniai žaidimai „Suneškim pelytės atsargas“ labai linksmi ir suteikia vaikams puikių emocijų.
O kiek pastatėme malūnų grūdams malti! Jau žinome, kad grūdai duonutei kepti turi būti sumalti į miltus.
    Gražiausia daržo kaliausė!
    Vaikai žino koks kaliausės darbas darže: saugoti derlių nuo paukščių, šernų. Patys darė jai liemenę, rankas, kojas, papuošė gražuoliu sijonu, supynė kasas, ir visus šiuos žodžius mokomės, įtvirtiname. (Kaliausė sukurta Iš ritinėlių, dovanų pakavimo popieriaus, siūlų) Kad turėtų ką saugoti kaliausė, „Drugeliai“ „kūlė“ savomis rankelėmis kukurūzus, ir padarė visą kukurūzų lauką

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja Vilma Valutkevičienė